dimecres, 25 de febrer del 2015

Qüestionari Video Tutorial

1.Com titularé el meu videotutorial? 
-Rosa de paper.
2.Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? 
-Si.Papiroflèxia.
3.Què ensenyaré a fer?
-Una rosa de paper.
4.Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
 -Primer ho ensenyaré acabat,i després pas a pas.
5.Quan ho enregistraré?
-Entre setmana.
6.És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
-No,no.
7.Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
-Ho grabaré en un lloc on hagi llum.
8.Quina càmera utilitzaré?
La del meu movil.
9.Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
 -Si,perque em grabin(La meva companya Fatima Sumaray).
10.Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
-Depen.
11.Què posaré als crèdits?
El meu nom i la persona que m'ha grabat. 
12.És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?  
-Si,perque així la gent visia el meu blog

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada